”Vaikka kasvutavoitteet olivat korkealla, vuosi 2016 meni yli odotusten”, kertoo sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
Mainos

”Kasvuun on kaksi selvää syytä: aloitimme yhteistyön usean merkittävän uuden asiakkaan kanssa, minkä lisäksi olemme laajentaneet tekemistämme esimerkiksi maksetun somemainonnan puolella selvästi. Vastaamme koko digitaalisen markkinoinnin kakusta yhä useammalle asiakkaalle”, Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas summaa. Yhteistyö aloitettiin vuonna 2016 esimerkiksi Kelan, Microsoftin, S-Pankin ja Finpron kanssa.

Some-osaamista tarvitaan

”Yhä useampi markkinoija siirtää nyt digipanostuksia sosiaaliseen mediaan ja haluaa siihen erikoistuneen osaajan. Olemme voittaneet tänä vuonna kaikki julkiset kilpailutukset, joihin olemme osallistuneet ja suunnittelemamme kampanjat ovat saaneet tunnustusta myös maailmalla.”

”Tuleva vuosi näyttää erittäin hyvältä. Otamme uusia asiakkuuksia harkitusti sisään suuren kysynnän vuoksi. Haluamme keskittyä tekemään tuloksellista ja näkemyksellistä työtä nykyisille asiakkaillemme, joista jokaisesta olemme erittäin ylpeitä”, Opas summaa.

Mainos

Kurion liikevaihto yli kaksinkertaistui vuonna 2016. Liikevaihto oli 1,6 miljoonaa euroa. Yhtiö on velaton ja toimii tulorahoituksella.

UUTISSUORA