Haluatko liikuttaa massoja?
Mainos

Mediakenttä murroksen kourissa

Mediamaailma on elänyt jatkuvan murroksen kourissa jo yli 10 viimeistä vuotta. Taistelu yleisöstä ja potentiaalisten asiakkaiden huomiosta on kiristynyt perinteisten mediatalojen ja uusien mediamallien välillä. Samalla mainostajan asema on vaikeutunut, sillä mediamaailman muutoksista huolimatta on valveutuneen markkinoijan tavoitteena löytää tuotteilleen ja palveluilleen paras panos-tuotto suhde.

MTV3 Teksti-TV on lähes jokaisen kotona
MTV3 Teksti-TV on lähes jokaisen kotona

Yksi asia ei muuttunut

Kumma kyllä, digitalisaatio ei juuri ole juuri muuttanut suomalaisten Teksti-Tv: n käyttöä, vaan enemmänkin sitouttanut käyttäjät kaikille tuttuun laitteeseen, TV-n kaukosäätimeen.

”On totta, että älylaitteet vievät yhä suuremman osan kuluttajien mediaseurannasta, mutta täytyy muistaa se, että lähes kaikilla meillä on kotona kuitenkin televisio ja kaukosäädin”,  Rapido Media Oy:n luova johtaja Tuire Tiensuu kertoo.

Mainos

”Tällä hetkellä MTV:n tekstikanavaa käyttää noin 525 000 ihmistä päivässä. Käyttäjätutkimuksien perusteella teksti-tv on ajantasainen ja nopea käyttää. Ajattele kuinka helppoa on TV-katselun lomassa vilkaista juuri päivitetyt uutiset tai tapahtumat, nousematta sohvalta”, Tiensuu jatkaa.

Lähes 900 000 kontaktia viikossa
Lähes 900 000 kontaktia viikossa

Etuna helppous ja nopeus

Rapido Media Oy tuottaa ja esittää mainoskampanjoita MTV tekstikanavalla. Tekstikanava ei käytettävyydeltään juuri eroa verkkomedioista, sillä sisältö on suurimmaksi osaksi staattista ja hyvät bannerit ja mainokset näkyvät.

Kilpailuvaltteinamme ovat asiantuntemus ja nopea “avaimet käteen” palvelu. Kampanjan voi saada käyntiin jopa tunnin sisällä. Kyllä mainostajan kannalta kuitenkin oleellisinta on, että katsojaluvut puhuvat puolestaan”, Tiensuu toteaa.

Valtakunnallisuus tärkeää – tulokset ratkaisevat

Teksti TV;n mainonta perustuu. nimensä mukaisesti, pääosin tekstipohjaisiin mainoksiin, jolloin myös mainoskampanjoiden tuotantokustannukset ovat alhaiset. Teksti-TV kampanjoita voidaan myös muokata useita kertoja kampanjan aikana.

”Jos tavoitamme päivässä reilut 500 000 kontaktia, niin viikkotasolla potentiaalisia asiakkaita on valtakunnallisesti jo noin 900 000. Se on Suomen mittakaavassa huikea kontaktimäärä”, Tiensuu lopettaa.

Rapido Media Oy yrityksenä

Rapido Media myy ja tuottaa räätälöityjä mediaratkaisuja MTV Tekstikanavalle.

Rapido Mediasta saa myös markkinoinnin konsultointipalveluja median murroksen ymmärtämiseen ja johtamiseen, sekä apua uusien liiketoimintakonseptien luomiseen.

Rapido Media Oy:n kotisivut LINKKI

UUTISSUORA