Mainos

PING Helsinki tuo yli kuuden miljoonan seuraajan yleisön keränneen amerikkalaisen huipputubettaja Casey Neistatin Suomeen

Huhtikuussa järjestettävän PING Helsinki Business Festivalin ohjelma kertoo markkinointipäättäjille ja somemaailman vaikuttajille sen, mitä heidän tulee tietää ollakseen valmiita vuoteen 2020.

Sisältömarkkinointi kasvaa

Kansainvälisten esiintyjien tarkoitus on inspiroida ja antaa perspektiiviä omaan tekemi-seen. Casey Neistat puhuu tapahtumassa tarinankerronnasta ja sen vaikutuksesta lii-ketoimintaan.

Mainos

“Tapahtuman ohjelma on rakennettu yhdessä kumppaneiden kanssa palvelemaan yrityk-siä, jotka näkevät sisällöt strategisena työkaluna yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen”, kuvailee tapahtuman vastaava tuottaja Sanna Salovuori.

Tulevaisuus ja luovuus

Casey Neistatin lisäksi keynote-puhujina lavalle nousevat mm. amerikkalainen sisältö-moguli Ann Handley, F-Securen perustaja ja sosiaalisen verkon tulevaisuutta visioiva Mikko Hyppönen, työelämän murrosta avaava futurologi Ilkka Halava ja omalla tari-nallaan inspiroiva sisututkija Emilia Lahti.

Festivaalin ohjelma nivoutuu viiden teeman ympärille: tulevaisuus, vaikuttavuus, vas-tuullisuus, luovuus ja herkku. Yhteistyökumppaneina toimivat mm. A-lehdet, Clarion Hotel Helsinki, Fazer, Finnair, F-Secure ja Mynewsdesk. Mukana on myös paljon alalla toimivia yrityksiä ja organisaatioita, kuten Babler, Dagmar, MARK ry, Mellakka Helsinki, Rantapallo, Retkipaikka, Siliä, Splay, Spoon ja Töttöröö Network.

Helsinki Content Marketing

Tapahtuma on osa sisältömarkkinoinnin superviikkoa Helsinki Content Marketing Weekiä, joka syntyi yhdessä Töttöröö Networkin online-videoiden tekijöille tarkoitetun FOOM FESTin kanssa. Tekijät kannustavat muitakin alalla toimivia yrityksiä järjestämään viikolla omia tapahtumiaan.

PING Helsinki Business Festival pidetään 28.4.2017 Clarion Hotel Helsingissä.

UUTISSUORA