Digitaalisen alustan ansiosta uusia etuja sekä jäsenyrityksiä voidaan lisätä palveluun ympärivuotisesti.
Mainos

Kotimainen eduntarjoaja CityShoppari on uudistunut käyttökokemukseltaan, sillä vaihtoehdoksi perinteiselle muoviselle etukortille on tuotu mobiilisovellus. CityShoppari on tarjonnut etuja ja alennuksia jo vuodesta 1996 lähtien, mutta on viimeisen vuoden aikana siirtynyt aiempaa vahvemmin digitaaliaikakaudelle.

Käyttää paikannusta

Alkuvuodesta julkaistu CityShoppari-sovellus hyödyntää puhelimen paikannusta, ja listaa edut etäisyyden mukaan kulloisenkin sijainnin perusteella. Sovelluksen karttatoiminto ohjaa kuluttajan suoraan etuja tarjoavaan toimipisteeseen. Digitaalisen alustan ansiosta uusia etuja sekä jäsenyrityksiä voidaan lisätä palveluun ympärivuotisesti, mikä edelleen ylläpitää kuluttajien aktiivisuutta etujen käyttäjinä.

”Halusimme auttaa kuluttajia hyödyntämään etuja ja toimme palvelun älypuhelimeen, joka useimmilla kulkee jatkuvasti mukana”, kertoo CityShopparin perustajiin kuuluva Marko Lahtinen.

Mainos

Lähde: Naisten Kaupunki Markkinointi ja Kustannus Oy

UUTISSUORA